rdev -v /vmlinuz -3

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Tor Dec 31 14:01:01 CET 1996

On Mon, 30 Dec 1996, Metod Kozelj wrote:

> Primerjava med nastavitvami z rdev in z vsebino lilo.conf se mi pa zdi podobna
> oni, kako prepricat nek driver, da je doticni kos hardvera na nekem IO naslovu.
> Lahko vsakokrat spremenis sorce, druga varianta pa je podajanje
> parametrov bodisi v lilo.conf ali pa v modules.conf. Morda bi se komu

Ja, razen tega, da z rdev ne spreminjas sourcev, ampak "popatchas" binary
verzijo kernela. In te nastavitve kernela se ponavadi na doloceni masini
grozno redko spreminjajo, velikokrat sploh nikoli ne.

> zdela prva varianta (spreminjanje sorcov) boljsa, jaz pa sem
> se po nekaj iteracijah raje odlocil za drugo in pozabil na to, da
> ta problem sploh obstaja.

Kakor se vzame. Nastavitve v kernelu imajo svoje prednosti, ce masino
vcasih bootas tako, vcasih drugace in lilota ni vedno zraven. Svoje pri
tem imajo najbrz tudi (pra)stare verzije lilota, ki vseh teh opcij se niso
poznale. Stara navada pa je zelezna srajca, pravi znan pregovor...

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist