Debian

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Dec 18 10:18:03 CET 1996

On Wed, 18 Dec 1996, Jaka Mele wrote:

> porihtat te zadeve. Ima kdorkoli se kaksno idejo/zelo po mirroriranju?
> Jaz sem namrec ftpadm na arnes.si po novem, diskovje se sproti povecuje, kaj

Fajn bi bilo imeti se splosen SW (ne samo distribucije) za Linux, kot je
recimo na sunsiteu. Pa mirror CTAN-a tudi ne bi bil slab.

Tole sicer ni mirror, ampak zelo prav bi nam prisel tudi kaksen archie
server v Sloveniji. Tuji namrec slovenskih ftp serverjev sploh ne
upostevajo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist