Debian

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Sre Dec 18 09:37:02 CET 1996

On Wed, 18 Dec 1996, Zlatko Rek wrote:

> Ja en uradni mirror za Debian bi se pa res spodobilo imeti. Celo na
> Hrvaskem ga imajo. Ali bi bil prostor na Arnesu (Jack!)? Lahko bi
> nadomestil Slackware, ki je zaplul v komercialne vode.

Da, naceloma debian mirror bo. Slackware se ne bi sesul zaenkrat, ampak
nic se ne ve. Sicer sem pa danes se bolan, tako da jutri probam naprej
porihtat te zadeve. Ima kdorkoli se kaksno idejo/zelo po mirroriranju?
Jaz sem namrec ftpadm na arnes.si po novem, diskovje se sproti povecuje, kaj
glomaznega sicer ne bo slo, ampak za kaksno uporabno malenkost bi se
verjetno nasel plac in volja...

       \\|//					bye, Jack
      -(@ @)-
 Jaka Mele         |  jaka.mele na arnes.si       |  ,/~\. i~~\ i   i  /~~ /~~\
 ARNES, Jamova 39  |  http://www.arnes.si      |  i___i |__/ |\  | |__  \_
 1000 Ljubljana    |  Phone: +386 61 125-1515  |  |   | |\   | \ | |      ~\
 Slovenia          |  Fax:   +386 61 125-5454  |  |   | | `\ |  \| `\__ \__/
    Member of Linux User Group Of Slovenia     http://www.zrsss.si/~lugos