Lyx

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Tor Dec 17 14:58:47 CET 1996

> Simple....Uporabis najnovejso 0.11.6 verzijo ko ima ze includano SLO
> tipkovnico, pa samo izberes Slovenian Keyboard (no saj ze majo ene
> prejsnje verzije, pa se ne spomnim tocno kdaj sem jim poslal keymaop za
> slo).

Ehm.... Jaz bi rad to, da ch, sh, zhje tipkam z "c, "s in "z, kot sem navajen
v TeXu, na ekranu bi pa rad videl ch, sh in zh...
A mislis, da je to prevec? Slovenskih kibordov se namrec uspesno izogibam...

> Za daljse zadeve???? Jaz sem sestricni napisal v LyX-u celotno diplomsko
> nalogo (grafi...) za visoko solo in je dobila 9;) Profesorju je stvar bila
> zelooo vsec.
Kul!
A lahko pises formule tako, da jih tipkas kar v TeX obliki, na ekranu se
pa sproti pojavljajo WYSIAWYG?

> Saj pravim, da se izgled enega LaTeX dokumenta ne mora
> primerjati z nekim WorD-om, kjer stvar pride ven ze taka, da zgleda nekam
> "prenacickano".
Gotovo res!

Cic

PS: A ima kdo kaksne izkusnje z Office paketi za Linux? Staroffice pa Applixware
in podobni... Denar ni vazen, ker ne gre iz mojega zepa, samo kvaliteta me
zanima.

Dodatne informacije o seznamu Starilist