Lyx

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Sob Dec 28 10:13:25 CET 1996

	Hojla!

On Thu, 26 Dec 1996, Metod Kozelj wrote:
> Ce recimo GhostScript namesto za 'emulator' proglasim za 'interpreter'
> PS kode (striktno receno je PS datoteka program), potem med PS tiskalnikom
> in kombinacijo GS/PCL tiskalnik ni prav nic slabsa. Tudi v PS
> tiskalnike je dejansko vgrajen interpreter PS kode. Nisem se videl
> procesorjev, katerim bi bil PS 'native language' :-)
> In tudi PS fonti so v bistvu PS programi.

Se strinjam...

> No, pa resno: ce delas s TeXom, potem ponavadi uporabljas TeXove fonte
> (cm, dc, ...), teh pa PS tiskalniki a priori ne poznajo, torej jih moras
> takim tiskalnikom v neki obliki poslat. Drugo je, ce uporabljas v TeXu
> standardne PS fonte (Times, Helvetica, Courier ...). Lahko pa dobis
[blah blah]

Saj ne vem zakaj sem se spustil v to debato. Doma imam 24-iglicni
tiskalnik in se mi zdi izpis kar v redu... :)

> Ce neham nakladat: mislim, da vnaprej ne mores trdit, da bo na pravem
> PS tiskalniku kaksna stvar natisnjena lepse kot pa preko softverskega
> PS interpreterja, hitreje pa navadno res bo.

Predvsem gre za hitrost (to je edin laserc, do katerega imam dostop in
ce NTji zamorijo vse skupaj jih je treba prelisicit). Z Xfigom
se da delat zelo dobre .eps slikce in uvozene v LaTeX ali LyX sekajo...

Sem zacel razmisljat, da bi kaksno knjigo pretipkal v TeX (kaksenga
Strnada ali Rosinovo Jedro...)

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist