ISDN

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sob Dec 28 02:38:39 CET 1996

On Wed, 18 Dec 1996, Bostjan Lemut wrote:

> Ojla Gody.
>
> Se se spomnis, ko sva se na infosu o isdn pogovarjala, predvsem o
> karticah..
> Dobil sem se malo vec informacij, predvsem o delitvi teh kartic na
> pasivne in aktivne..
> Pravijo, da pasivne fejst kurijo procesorsko moc, zanima me, koliko je
> to "fejst"?

  Beats me ? Sem pa opazil, da so ta kurjenja o katerih govorijo
praviloma precej pretirana.

> Zanima me, kaksne mas ti na voljo...

 Hmm, testiral sem eno Teles kartico, pa mi ni vse najbolj ratalo.
(Verjetno pa je bila kriva instalacija S0 voda, ki je bila napacna).
Tudi ISDN Zyxely so bili namrec cudno pocasni :))

> Aja, pa se to me zanima, kako se razteguje S0 bus po hisi, a se ga lahko
> kot navadno pajcevino, al kako drugave..
  Baje ne !
  Pravijo, da mora S0 bus iti zaporedno od vticnice do vticnice (kot
kaca) in da mora biti (ce je daljsi) pravilno zakljucen s 100E upori. Se
nisem probal, pa ne vem kako se bo to obneslo.

> Lep pozdrav, Bochco

			gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist