Kaj pocnem narobe? (read 1st)

Dragan Nedeljkovic k4ef0089 na kiss.uni-lj.si
Sob Dec 28 10:55:51 CET 1996

Sorry, v prejsnjem messagu sem nehote pritisnil send, se preden je bil
dokoncan, tu je sedaj polna verzija.

Ker zadnje case na arnesu ves cas dobivam bussy signal sem poslusal
godyjev nasvet in se spravil instalirat in konfigurirat  diald-ja.

Vendar stvar noce in noce delati, pa mi ni jasno zakaj ne (malo mi
gre ze na zivce)!

V man pageih zgleda stvar simple, da ne bi mogla bolj biti!!!

diald /dev/cua1 -m ppp local 127.0.0.1 remote 127.0.0.2 \
 dynamic connect "chat -f /etc/ppp/chatscript " speed 115200

To je testna varianta (brez redial opcij, ki bi morala delati)
Namesto /dev/cua1 sem poskusal tudi /dev/ttyS1, ker sem nekje prebral, da
se diald in pppd v prvem primeru ne razumeta najbolje, vendar je rezultat
isti (oz. ga ni)

Skratka diald prvo pogleda v /etc/diald.defs, potem v
/etc/diald.conf, ki ju nisem spreminjal,

/etc/ppp/options od pppd-ja sem ustrezno spremenil (dolocene stvari
sem moral vreci ven, vse kar pise v man pagih, da moras vreci ven, sem
tudi vrgel)

chatscript je standardni od pppd-ja.
-----------------------------------
ABORT        BUSY
ABORT        "NO CARRIER"
ABORT        VOICE
""           ATL1X3=53DT1315151
Username:    Moj_Username
Password:    \qMoj_Passwd
Selection:   2
-----------------------------------

Ta stvar mi ne dela, ko sem dal pri diald se opcijo redial-time-out 30,
mi je vrgel ven isto kot. ce bi napisal diald --help, so I am a little
confused!

diald /dev/cua1 -m ppp local 127.0.0.1 remote 127.0.0.2 \
dynamic connect "chat -f /etc/ppp/chatscript " speed 115200 \
redial-time-out 30

Mislim, da je sedaj to vse, upam da nisem cesa pozabil..
Ce se komu sanja zakaj mi stvar ne dela..

LP, Dragan!

Dodatne informacije o seznamu Starilist