Lyx

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Dec 25 12:33:37 CET 1996

Howdy!

Mike je napisal:

> Ce je .ps direktno poslan na laserca je izpis precej lepsi, kot ce gre
> izpis preko emulacije, poleg tega, da porabi tri dni za eno stran !?!

Meni pa doma GhostScript cisto spodobno hitro tece. Je vsekakor mnogo
hitrejsi od mojega laserca (HP LJ5L), razen pri kaksnih slikah se
malo zamisli. Ampak za slike ti pa lahko garantiram, da se nad njimi
zamisli vsak pravi PS tiskalnik (recimo HP LJ4MV, ki sicer tiska
s hitrostjo 16 A4 strani na minuto). Jaz tukaj, kar se tice hitrosti,
ne vidim problema. Seveda je pa lahko spet problem v tem, da si
to delal preko &@#$@!%)@!shit nadomestka za operacijske sisteme.

Peace!
  Mkx

--