Lyx

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Dec 25 11:48:55 CET 1996

Howdy!

Mike je pisal:

> Ne vem natancno kaj sem preizkusal, ampak zdi se mi, da niti .dvi niti
> .ps nista sla gladko. Dvi ni nasel fontov, ps pa ni nasel slik... (oz
> obratno. )

[ snip ]

> Ce je .ps direktno poslan na laserca je izpis precej lepsi, kot ce gre
> izpis preko emulacije, poleg tega, da porabi tri dni za eno stran !?!

Hmmm ... vedno sem mislil, da ce kaksen dvi2xxx fontov ne najde, potem jih
mora pac nekako 'rodit'. Torej si poizkusal .dvi tiskat z malo bolj
neumnim dvi2xxx programom.

Tudi ne razumem cisto tvoje trditve, da je izpis lepsi, ce gre .ps direktno
na laserca. Razlike se res lahko pojavijo, ce recimo tiskas dokument
z uporabo PS variant 'cm' fontov. Tukaj se izpis razlikuje, ker pac
rasterizacija PS fontov ni enaka (ni hintov, odvisnih od tipa tiskalnika)
kot rasterizacija .mf sorcov v .pk fonte. Ce pa uporabljas .pk fonte
tudi, ko pripravljas PS datoteko, potem pa razlik ne bi smelo bit.

Sicer pa mislim, da se bom enkrat poglobil v to (dostop imam do
tiskalnika HP4MV, ki zna tiskat tako PS kot tudi PCL) in bomo videli,
ali je res kaksna razlika. Samo se mikroskop bom rabil :-)

Aja, sele sedaj sem dojel, da si tiskal preko #&@*%!*^shit nadomestka
za operacijske sisteme. V tem primeru ne smes za cudne rezultate krivit
TeXa ali PS emulatorjev :-)

Peace!
  Mkx

--