Lyx

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Sre Dec 25 10:33:32 CET 1996

	Hojla!

On Sat, 21 Dec 1996, Alen Salamun wrote:
> Pomota...TA OPCIJA JE V .RC fileku....Mogoce si imel staro verzijo...
> Pa se med delom lahko tipkovnice preklapljas...

Verzija 0.10.3... Cas je za upgrade... :)

> Ehh...Zakaj pa mislis da obstajaja DVI format..Ti ime Device Independent
> pomeni kaj?? :)) Lepo naredis DVI pa to neses na laserca...Sicer pa tako
> emulacija PS dela super....

Ne vem natancno kaj sem preizkusal, ampak zdi se mi, da niti .dvi niti
.ps nista sla gladko. Dvi ni nasel fontov, ps pa ni nasel slik... (oz
obratno. ) Na faksu sem moral printati iz Win NT :( kar je velika ovira,
ko bomo imeli svojo Linux masino bo stvar zaorala... (pred pol meseca so nam
Linux masino "ukradli" :(

Ce je .ps direktno poslan na laserca je izpis precej lepsi, kot ce gre
izpis preko emulacije, poleg tega, da porabi tri dni za eno stran !?!

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist