Lyx

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Sob Dec 21 10:12:21 CET 1996

	Hojla!

On Mon, 16 Dec 1996, Alen Salamun wrote:
> Simple....Uporabis najnovejso 0.11.6 verzijo ko ima ze includano SLO
> tipkovnico, pa samo izberes Slovenian Keyboard (no saj ze majo ene
> prejsnje verzije, pa se ne spomnim tocno kdaj sem jim poslal keymaop za
> slo).

Stabilna? Meni se je se 0.10.3 sesla vsake toliko...

> Samo ena stvar je bila malo kriticna...GRAFI...Jaz sem jih risal z NeXS
> ali kaj je ze ona stvar (samo je komercialno, pa sem lahko samo 20 polij
> uporabljal). Ve kdo za kaki dober graf maker (stil vsaj Lotusa..)??

Jaz uporabljam GLE, ki je nakaj podobnega kot GNUplot in je temu primerno
low-level... Se da pa solidne grafe narest...

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist