Lyx

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Sob Dec 21 09:59:58 CET 1996

	Hojla!

On Mon, 16 Dec 1996, Timotej Ecimovic wrote:
> Ej! Se nekdo na tem svetu, ki dela reklamo za LyX!
> Jaz ga imam ze ene dva, tri tedne in sem bil prou zacuden, ko mi
> je uspesno uspelo na WYSIAWYG (A = almost) EPS slikco noter includat!
>
> Kako ga prepricas, da mu delajo ch-sh-zhji?

Options -> keyboard  pol pa nastimas primary maping in nastavis primary
slovene...

Kako to naredis za stalno mi pa se ni uspelo... zsakic sproti izgubi te
nastavitve... rc pa te opcije sploh nima... :-%

> A se ti zdi, da je zadeva uporabna tudi za daljse zadeve?

Jaz sem najprej z njim spisal domaco nalogo za mafijo, potem pa se
seminar. Seminar sem potem preselil v cisti LaTeX2e, da sem lahko
sprintal na faksu na laserca...

PS printerji sekajo... :)

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist