ppp

Uros Platise uros.platise na fov.uni-mb.si
Sob Dec 21 03:27:34 CET 1996

Nevertheless:

Mislim, da glede na moj prejsnji mail ni bilo
pravilnih odgovorov. Namrec, jazz moram iti k
sosedu zokat netskrape za kar koli kar potrebujem
in torej ce lahko dobim konkreten odgovor, ki
seveda vsebuje ppp skripte. Dejstvo je, da ce
bi imel dovolj casa bi se sam zabaval s skriptami
ampak ker to ni tako kakor naj bi bilo nimam
casa zabavati s skriptami.

Torej, havala lepa za opozirilo o napacni uri,
ampak ves, to je PC in nic drugega. To mal
prehteva mal zaostaja, ker to je le PC! :)

Se enkrat, a lahko mogoce attacha oz. more like it,
poslje link ali tisti txt filet , ki je le 523.4 byte
dolg in sem ga pozabil backupat, ker bi mi res prihranil
cas, ki ga ze itak primankuje,...

LP uros

LP uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist