Problemi

Bojan Sporar bojan.sporar na guest.arnes.si
Čet Dec 19 21:00:17 CET 1996

Metod Kozelj wrote:
> v prostor (3D) s kaksnim vramom ali pa po novem z edoramom. Jaz imam > doma
> en primerek s 4M vrama in sem cisto zadovoljen z njim.
>
> Sploh, ker je trenutno Mach64 v XFree se vedno mnogo bolje podprt kot > pa
> Matrox ... Ni pa mi do tega, da bi se za kaksen Xserver dal kaksnih > $50-$200.

Se popolnoma strinjam, da ima ATI nekatere kartice vec kot dobre.

Kar se pa tice komercialnih Xserverjev, je najcenejsi, ki sem
ga do sedaj nasel za $100. A kdo ve, ce v SLO kdo prodaja
Metro-X od Metrolinka ali pa Accelerated-X od X insidea?

Dodatne informacije o seznamu Starilist