Problemi

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Dec 19 20:39:01 CET 1996

Howdy!

> To ze. Zanima me, ce tisto na plato vgrajeno ATI cipovje sploh normalno
> dela z Linuxom. Se vseeno bolje samo Mach64, kot pa kombinacija, ki ne dela!
>
> Jaz imam doma sicer ET4000 na ISA plati in se mi "se Mach64 zdi cudo
> bozje...

Ja, je Mach64 in je Mach64. ATI pod firmo 'Mach64' prodaja prakticno vse,
od muhe do slona ... ekhmm .. od bicikla do aviona. Mas cipe, ki pac gurajo
lepo pocasi z dramom, lepo v eni ravnini, imas pa tudi take, ki poletijo
v prostor (3D) s kaksnim vramom ali pa po novem z edoramom. Jaz imam doma
en primerek s 4M vrama in sem cisto zadovoljen z njim.

Sploh, ker je trenutno Mach64 v XFree se vedno mnogo bolje podprt kot pa
Matrox ... Ni pa mi do tega, da bi se za kaksen Xserver dal kaksnih $50-$200.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist