Problemi

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Pet Dec 20 14:34:49 CET 1996

> Ja, je Mach64 in je Mach64. ATI pod firmo 'Mach64' prodaja prakticno vse,
> od muhe do slona ... ekhmm .. od bicikla do aviona. Mas cipe, ki pac gurajo
> lepo pocasi z dramom, lepo v eni ravnini, imas pa tudi take, ki poletijo
> v prostor (3D) s kaksnim vramom ali pa po novem z edoramom. Jaz imam doma
> en primerek s 4M vrama in sem cisto zadovoljen z njim.

Naj bo vram, dram, Edo-ram al pa Janez-ram, bicikel ali pa avion, muha ali slon
ET4000 na ISA plati s pojmanimam-ramom je verjetn se zmerej nekje na
nivoju evglene, ki zacenja razvijat spico od kolesa iz svojega repka...

Je pa zanimivo, da sem pod Linuxom cist zadovoln tut z ET4000 na ISA plati...

Vprasanje za vse:
   Ali ima kdo kje (oz. ali jo imam jaz mogoce kje na Slackwaru, pa jo se nisem
nasel) dokumentacijo za knjiznico za dinamicno linkanje?
Morem namrec neki narest, kar bo znal v runtimu prekompajlat kksno funkcijo
napisano v Cju v kksnmu failu in jo zlinkat v samega sebe.
Tko kot moduli od kernela...

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist