Slo-distro projekt: naloge

David Ipavec david.ipavec na amis.net
Ned Jan 12 00:08:36 CET 2003

On Fri, Jan 10, 2003 at 12:29:21PM +0100, gandalf na owca.info wrote:

> Dobra ideja. Toda osnovih paketkov ne bomo spreminjali/ponovno prevajali, ker
> to zahteva mnogo dodatnega dela in moramo potem vzdrzevati te paketke. Ce nam
> angleske paketke vzdrzuje nekdo drug je to veliko bolj prirocno. Mi potem
> skrbimo samo za prevode.

Torej za vsak *.mo en nov paket, kako pa za /etc, jaz sem predlagal
da se po instalu vseh paketov pozene ena skripta, ki spremeni config
datoteke.

Bomo uporabili isolinux ali ne, ali se bo dodalo kaksno svoje jedro,
ali dodamo memtest

> Trenutno razmisljam, da bi installer slovenili v zadnji fazi.
> Verjetno bi bilo
> dobro najprej zgraditi neke paketke tako, da se lahko naredi debian base
> install in iz nekega nasega repositorija uvozi nek navidezni paketek, ki
> dependa na vse kar nasa distribucija zahteva.

apt-get install slo-dist
bo instaliral vse pakete slovenske distribucije,
je mozno apt-get nastavit tako da nic ne sprasuje uporabnika,
ampak se paket nastavi na neko privzato vrednost.

> Ne razumem cisto ampak verjetno bi bilo dobro,
> ce bi installer pisal z sumniki.

Ali naj bo privzeto nastavljena slovenska tipkovnica, to kar moras
vpisovati v "boot:", to je se preden se kernel starta,
ali zadovlji angleska tipkovnica.

Ali naj se help F1-F10 izpisuje s sumniki ali je dovolj czs.

--
 David Ipavec <david.ipavec na amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver