Slovenski linux zadetek v polno

aleks.reinhardt na pivot.si aleks.reinhardt na pivot.si
Sob Jan 4 15:19:24 CET 2003

Zivijo,

[quote]
Tudi sam sem 99% uporabnik window$ov in ker si želim zagnat server sem se
odločil za linux zaradi njegovih dobrih lasnosti, je pa res da za klikanje še
ni dovolj izdelan, vendar je že zelo, zelo uporaben. Predvsem pa je še
pomankljiv na področju multimedije, predvsem video formatov za posnete v
različnih formatih in odprto kodo....
[/quote]

Kateri video format pa ti dela preglavice? Meni so do sedaj delovali vsi preskuseni -- od MPEG x, DivX, QuickTime, RealVideo, WMV vse do Bink formata (ta zadnji sicer resda z Wine-om, a vseeno deluje) ...
Poskusi http://www.mplayerhq.hu/ -- je odlicen program z najbolj ekstenzivno podporo kodekom nasploh (vsaj najbrz ...). :)

Lep pozdrav,
Aleks

Dodatne informacije o seznamu Lugos-tech