Slo-distro projekt: naloge

gandalf na owca.info gandalf na owca.info
Pet Jan 10 12:29:21 CET 2003

Quoting David Ipavec <david.ipavec na amis.net>:

> Jaz sem najprej predlagal da bi za vsak paket imel se en paket-sl
> s slovenskimi prevodi, enostavnejse bi bilo datoteke  *.po postavit v
> source paket pa se enkrat recompile, prav tako za /etc .

Dobra ideja. Toda osnovih paketkov ne bomo spreminjali/ponovno prevajali, ker
to zahteva mnogo dodatnega dela in moramo potem vzdrzevati te paketke. Ce nam
angleske paketke vzdrzuje nekdo drug je to veliko bolj prirocno. Mi potem
skrbimo samo za prevode.

Glede na to bi morala biti nasa prva naloga sestaviti cim bolj popoln seznam
potrebnih paketkov. Da vidimo kaj moramo se lokalizirati, kaj je ze, katere
moramo pripravit, itd..

> [...]
> se lahko lotimo tudi kaksnega drugega instaler-ja,
> spremenil bi pa.
>
> Namesto emulacije diskete (omejitev 2880k) bi uporabil isolinux,
> na nekaterih BIOS-ih sicer dela tezave, samo imas se vedno moznost
> zagona z diskete, moznost zagona z disket moramo se vedno ohraniti,
> tudi za tiste BIOS-e ki ne podpirajo zagona z CD-ja.
>
> Prednost isolinux je da ni omejitev 2880k, lahko dodamo svoje jedro,
> s tem da ohranimo moznost originalnega debian jedra,
> dodamo memtest (skoraj ne sme manjkati), lahko vecji rescue sistem.

Trenutno razmisljam, da bi installer slovenili v zadnji fazi. Verjetno bi bilo
dobro najprej zgraditi neke paketke tako, da se lahko naredi debian base
install in iz nekega nasega repositorija uvozi nek navidezni paketek, ki
dependa na vse kar nasa distribucija zahteva.

Tako dobimo delovno okolje kakrsnega bo pripravil nas installer vendar ne
potrebujemo takoj installerja.

> Ali so zahteve da dela slovenska tipkovnica v isolinux, syslinux
> ali tudi za sumniki namesto czs.

Ne razumem cisto ampak verjetno bi bilo dobro, ce bi installer pisal z sumniki.

LP

Jure Cuhalev
gandalf na owca.info

Dodatne informacije o seznamu Lugos-tech