Slo-distro projekt: naloge

David Ipavec david.ipavec na amis.net
Pet Jan 10 11:51:40 CET 2003

On Sat, Jan 04, 2003 at 09:27:10AM +0100, Jure Cuhalev wrote:

> [...]
> da se postavi neka cim preprostejsa distribucija, ki bo primerna za
> Janeza P., ki rabi racunalnik za obcasno pisanje dokumentov, internet,
> itd. V default instalaciji mora biti cim manj programov saj se novi
> uporabniki pritozujejo, da so zmedeni zaradi velike izbire programov, ki
> delajo zelo podobne stvari.
>
> Jaz sem si zamislil, da bi se za osnovo vzelo debian woody s tem da bi
> dodali notri nekaj backportanih programov, ki ze delujejo stabilno.
>
> - paketki specificni za naso distribucijo
>    - paketek, ki bo vseboval vse nadknadno prevedene locales podatke

Jaz sem najprej predlagal da bi za vsak paket imel se en paket-sl
s slovenskimi prevodi, enostavnejse bi bilo datoteke  *.po postavit v
source paket pa se enkrat recompile, prav tako za /etc .

>    - paketek, ki bo prepisal privzete nastavitve dolocenih paketkov
> tako, da bodo bolj ustrezale domacemu uporabniku

Beri zgoraj.

>    - bolj optimizirano jedro, ki bo temeljilo na bf2.4
> - installer
>    - najti najbolj primernega (trenutno se izbira med woody in progeny)

Predlagam woody instaler, kasneje ko bo ze izsla distribucija,
se lahko lotimo tudi kaksnega drugega instaler-ja,
spremenil bi pa.

Namesto emulacije diskete (omejitev 2880k) bi uporabil isolinux,
na nekaterih BIOS-ih sicer dela tezave, samo imas se vedno moznost
zagona z diskete, moznost zagona z disket moramo se vedno ohraniti,
tudi za tiste BIOS-e ki ne podpirajo zagona z CD-ja.

Prednost isolinux je da ni omejitev 2880k, lahko dodamo svoje jedro,
s tem da ohranimo moznost originalnega debian jedra,
dodamo memtest (skoraj ne sme manjkati), lahko vecji rescue sistem.

Ali so zahteve da dela slovenska tipkovnica v isolinux, syslinux
ali tudi za sumniki namesto czs.

--
 David Ipavec <david.ipavec na amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver