Slo-distro projekt: naloge

David Ipavec david.ipavec na amis.net
Ned Jan 5 11:01:01 CET 2003

On Sun, Jan 05, 2003 at 01:21:46AM +0100, David Klasinc wrote:

> GUI installer ali text mode? Ce ne bo GUI, potem cela zadeva skoraj vec nima
> smisla... Ne gre za 'user friendliness' ampak za 'eye-candy' saj ne bo nihce
> hotel grdega text installerja... No ja mene ne moti... :)

Ali je mozno naredit tako da dela GUI povsod,
kaksne so zahteve za graficno kartico

Meni SuSE 8.1 ne dela graficni install,
zacetni zaslon je v grafiki, kjer izbiras med
graficni in text nacin, potem pa crn zaslon,
text nacin dela normalno, prav tako X

--
 David Ipavec <david.ipavec na amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver