Distribucija

David Ipavec david.ipavec na amis.net
Sob Jan 4 14:35:53 CET 2003

On Sat, Jan 04, 2003 at 12:33:26AM +0100, j+lugos-tech na aufbix.org wrote:

> Tu znajo biti problemi.
> Kaksen naj bo hostname s katerim se bo MTA predstavljal ?
> Vsaj za email.si vem da ne sprejema e-poste, ce ni ime streznika pravilno.

Jaz posiljam posto direktno, samo ker ne znam nastavit Postfix-a
pravilno, imam zapisano v "myhostname" zapisano kar eno veljavno
domeno, ki seveda ne kaze na moj IP, kar je sevaeda narobe.

Uporabimo samo Kmail, brez MTA.

--
 David Ipavec <david.ipavec na amis.net>
 PGP/GnuPG Public Key available at keyserver