Distribucija

Jure Cuhalev gandalf na owca.info
Sob Jan 4 19:34:15 CET 2003

j+lugos-tech na aufbix.org wrote:

>Saj zato bi bilo dobro da "pravega" MTA sploh ne bi bilo na sistemu.
>Prevec stvari lahko gre narobe.

Se cisto strinjam. Vseeno potrebujemo nek MTA, ker je prevec programov
odvisnih od le tega. Ali obstaja kaksen fakemailer, ki samo provajda MTA
a ubistvu nic ne naredi. Mi pa potem poskrbimo, da ga nikjer ne
uporabljamo. Ali ga rabimo ze zaradi debconfa?

Kar se pa maila tice bi jaz uporabniku dal mozilla-mailnews za preprost
email client (nadomestilo za outlook express) oz. evolution kot se
program za vodenje sestankov itd. (kot nadomestilo za outlook). KMail se
mi zdi prevec zahteven za uporabnika, ki nima lokalno poste saj je
njegova privzeta nastavitev, da bere posto od uporabnika. Medtem, ko
mozilla ze takoj 'napade' uporabnika s konfiguracija mail streznikov.

LP

Jure Cuhalev

Dodatne informacije o seznamu Lugos-tech