[LUGOS-SLO] Kako začeti prevajati?

Mitja Podreka mitja at yuan.si
Mon Oct 15 14:54:21 CEST 2007

Zdravo.

Nikoli ni prepozno.
Moodle je res bil preveden vendar za različico 1.6, mi pa porabljamo
različico 1.8

Saj ni problem prevesti, vendar je malo nerodno to delati z moodlovim
orodjem še posebej kar se tiče konsistentnosti prevoda. Ali obstaja kako
orodje, ki  olajša prevajanje. Sicer sem začel razmišljati, da bi kaj
takega spisal v PHPju.

Zanima me tudi, če obstaja kaka baza standardnih prevodov angleščina ->
slovenščina

Pozdrav,
Mitja