[LUGOS-SLO] Slovenski narekovaji v LaTeX

Matija Šuklje matija.suklje at rutka.net
Sat Mar 24 12:45:12 CET 2007

Dne sobota 24 marec 2007 03:04 je Mojca Miklavec napisal(a):

> in se ne razvija več aktivno

škoda... hm, kdo pa naj bi Babel razvijal? Je kar del LaTex-a ali poseben
projekt?

> Ali kaj pomaga, če na začetek dokumenta dodaš
>    \usepackage{lmodern}
> ?

in « (in vse ostale narekovaje). Ne vem pa ali je to željeno ali neželjeno
obnašanje.

> (PS: to je še eden od stavkov, ki ti ga čez nekaj let ne bo potrebno
> pisati, ker bo privzet. Ampak v LaTeX-ovem razvoju gredo stvari itak
> tako počasi, da boš morda prej doktoriral kot se bo to zgodilo ...)

Heh, ni problema. Moj doktorat je tudi še preceeej daleč :P
Do takrat bom pač dal lmodern kot default paket v Kile za nove dokumente.

> Mogoče moraš od nekod sneti pisavo "Latin Modern", če je še nimaš v
> distribuciji. Preview sploh ne označuje besedila v tvoji datoteki, in
> acrobat ne razpozna začetnic, medtem ko z uporabo paketka lmodern dela
> oboje brez težav. Vsaj pri meni (TeXLive 2007).

Dela, samo v določenih primerih zgleda da mi manjka en font shape:

LaTeX Font Warning: Font shape `OMS/lmr/m/n' undefined
(Font)              using `OMS/cmsy/m/n' instead
(Font)              for symbol `textparagraph' on input line 71.

> Sicer pa nimam pojma, zakaj linux še vedno privzeto vrača te kockaste
> črke. MikTeX je za to poskrbel že davno ...

Kje je točno razlika v fontih?

lp,
matija