[LUGOS-SLO] TeX - novi XeTeX in prevajanje manuala

Gregor Gorjanc gregor.gorjanc at gmail.com
Wed May 3 22:57:25 CEST 2006

Pozdravljena,

Mojca Miklavec wrote:
> [...]
> da je na tej listi še kakšen TeX navdušenec.
>
> 1. v soboto je izšel XeTeX za linux, kar je bila zame novica leta
> (prej je bil na voljo le na Mac-ih). Stvarca zna pisat od desne proti
> levi (in v vseh ostalih potrebnih smereh) ter za razliko od starega
> "omejenega" TeX-a, ki je poznal le 256 znakov, ta popolnoma podpira
> unicode in zna delati z vsemi fonti, ki jih imate na vašem sistemu
> (torej lahko 100 strani debel manual za inštalacijo fontov za TeX, ki
> ga itak nihče nikoli ni obvladal, vržete v smeti - odslej je delati s
> fonti skoraj tako enostavno kot v Wordu)

Hvala za novico. Zanimivo. Kako se to veže na tetex? Ali je XeTeX povsem
svoja "distribucija" TeX-a ali le dodaten paket?

--
Lep pozdrav / With regards,
    Gregor Gorjanc

University of Ljubljana     PhD student
Biotechnical Faculty
Zootechnical Department     URI: http://www.bfro.uni-lj.si/MR/ggorjan
Groblje 3                   mail: gregor.gorjanc <at> bfro.uni-lj.si

SI-1230 Domzale             tel: +386 (0)1 72 17 861
Slovenia, Europe            fax: +386 (0)1 72 17 888