[LUGOS-SLO] TeX - novi XeTeX in prevajanje manuala

Mojca Miklavec mojca.miklavec.lists at gmail.com
Wed May 3 18:51:12 CEST 2006

Živijo,

ker za TeX nimamo nobene posebne mailing liste, se obračam sem - upam,
da je na tej listi še kakšen TeX navdušenec.

1. v soboto je izšel XeTeX za linux, kar je bila zame novica leta
(prej je bil na voljo le na Mac-ih). Stvarca zna pisat od desne proti
levi (in v vseh ostalih potrebnih smereh) ter za razliko od starega
"omejenega" TeX-a, ki je poznal le 256 znakov, ta popolnoma podpira
unicode in zna delati z vsemi fonti, ki jih imate na vašem sistemu
(torej lahko 100 strani debel manual za inštalacijo fontov za TeX, ki
ga itak nihče nikoli ni obvladal, vržete v smeti - odslej je delati s
fonti skoraj tako enostavno kot v Wordu)

Pojasnilo: XeTeX lahko uporabljate namesto pdfTeX-a. Vaši LaTeX
dokumenti bodo delali kot prej, le da sedaj lahko brez težav v njih
uporabljate vso krilatico, za katero na svoji mašini najdete primeren
font.

2. Ali koga zanima prevajanje manuala za ConTeXt?
Iščem koga, ki bi mi bil pripravljen pomagati, četudi samo s
pregledovanjem, pripombami in predlogi.

LP,
    Mojca