[LUGOS-SLO] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Tadej Janež tadej_janez at email.si
Mon Mar 22 20:28:03 CET 2004

On Sun, 2004-03-21 at 19:10, Janez Krek wrote:
> Zivjo!

> Mislim, da bi bilo lazje, ce bi vzeli neko komercialno distribucijo in jo
> dodelali do konca - npr. SUSE. Lahko pa bi vse sile umerili v Debian ali
> Knopplix.

Če se ne motim, SuSE že v principu takoj odpade, ker njihov installer ni
pod odprto licenco (ala *GPL, *BSD...).

Za razliko od SuSE pa ima Red Hat zelo striktna načela in hoče
distribucijo Fedora Core zgradil samo iz odprtih in prosto dostopnih
komponent (tudi X.org namesto XFree86 itd.). Poleg tega pa Fedora tudi
bolj redno izhaja (samo Danny namreč ve, kdaj bo Debian stable imel
kernel 2.6 =)).

Torej je Fedora takorekoč idealna osnova za Pinga :)

LP,

Tadej