[LUGOS-SLO] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Janez Krek janez.krek at euroteh.si
Sun Mar 21 19:10:40 CET 2004

Zivjo!

> Najbrž mi ni potrebno poudariti, da je za razširitev uporabe Linuxa v
> Sloveniji je zelo pomembno, da obstaja neka dodelana distribucija, ki jo
> lahko ponudimo domačim uporabnikom, podjetjem, šolam ter državni upravi.

Mislim, da bi bilo lazje, ce bi vzeli neko komercialno distribucijo in jo
dodelali do konca - npr. SUSE. Lahko pa bi vse sile umerili v Debian ali
Knopplix.

Lep pozdrav,

Janez Krek
Euroteh d.o.o.
SUSE LINUX Business/Support/Training Partner in VAR

Euroteh d.o.o., Presernova 15, SI-1290 Grosuplje
GSM: 040/692-170 * www.euroteh.si * tel: 01/7865-190 * fax: 01/7865-195