[LUGOS-SLO] Razvoj distribucije Pingo 3.0

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Mar 22 20:37:00 CET 2004

Na 1079983683, 2004-03-22 ob 20:28, je Tadej Janež napisal(a):

> Če se ne motim, SuSE že v principu takoj odpade, ker njihov installer ni
> pod odprto licenco (ala *GPL, *BSD...).

heh, stvari se hitro spreminjajo
http://slashdot.org/article.pl?sid=04/03/19/0052214&mode=thread&tid=117&tid=143&tid=187&tid=99

vseeno pa so verjetno malo prepozni. ce se ne motim je debian tako vzel
auto-detection core od redhata...

drugace pa to se ne pomeni, da susetove ISOte zdaj dovoljeno
razsirjati..., ne wem

> Za razliko od SuSE pa ima Red Hat zelo striktna načela in hoče
> distribucijo Fedora Core zgradil samo iz odprtih in prosto dostopnih
> komponent (tudi X.org namesto XFree86 itd.). Poleg tega pa Fedora tudi
> bolj redno izhaja (samo Danny namreč ve, kdaj bo Debian stable imel
> kernel 2.6 =)).

tole z xfree86 bo se zanimivo :)

za desktop se uporablja debian unstable... debian stable je za
serverje... to je javna tajna :)

je pa vprasanje zakaj debian nima razlicice, ki bi bila po defaultu
primerna za kraje v katerih ni nobenih softwarskih patentov. kaksno je
trenutno stanje s fedoro ne vem. vem pa da je v pingu mp3 player...

> Torej je Fedora takorekoč idealna osnova za Pinga :)

no ja, moram rect, da so mnenja o tem precej razlicna. ampak to, da se
redhat in fedora locujeta definitivno govori v prid temu da utemeljenost
pinga na fedori ni problematicna.

cao
andraz