[LUGOS-SLO] Locale Data Audit

Marko Samastur markos at gmail.com
Tue Dec 14 12:33:23 CET 2004

Zdravo,

On Mon, 13 Dec 2004 19:52:33 +0100, David Klasinc <bigwhale at lubica.net> wrote:
> Pomensko, je pa po/pred Kristusom veliko bolje. Tako vsi vemo katero
> leto je to. Ce pa recemo, nasega stetja? Katerega nasega? Se je pa

Glede na to, da Kristus ni neka točka v času, meni niti najmanj ni
očitno katero leto je to. Če pa bi izbiral glede na pomen kot ga jaz
razumem, bi izbral leto njegove smrti (kar se mi zdi, da je napačno).

Vsi izrazi predpostavljajo neko vedenje in vsaj po moje nimajo neke
lastne prednosti. Sicer pa je vse to bolje razložil Primož.

Lp,

Marko