[LUGOS-SLO] dilema MAGENTA & CIAN

JK joze.klepec at siol.net
Sat Dec 25 00:31:35 CET 2004

Boštjan Špetič pravi:

> kot sorodno razliki med okusoma belega sladkorja in medu. prvi je samo
> in izkljucno sladek, drugi ima pa dejansko tudi okus, zato ga je tezje
> uporabiti za izhodiscno tocko pri opisovanju sladkosti drugih jedi.
>
> lp, bostjan

Dobro povedano, bom uporabil pri frendu, ki bolj slabo vidi. Meni se
stvar zdi približno tako kot razlika med belim sladkorjem proizvajalca
iz uvoza in čebelarjevega pristnega domačega medu.
BTW, povsem prirejen linux z orodji za slepe oz. slabovidne je možno
zložiti z distrowatcha (distrowatch.com), če kdo potrebuje.

Vesele praznike vsem - sicer s polurno zamudo pa vendar ("Bolje pozno
kot nikoli.").

lp, jk