[LUGOS-SLO] prevajanje pomoci

Robert Ludvik robert.ludvik at zd-lj.si
Thu Feb 27 11:04:55 CET 2003

zdravo
HelpTranslator je napisal Tomaz v Delphiju, na Linuxu ga je
poskusno zbuildal Roman Bobnaric ampak ne dela vse tako, kot bi
moralo (problemi s knjiznicami...).
kaj ni Lugos enkrat 'dobil' Kylix? Roman ima 'Open' verzijo pa ni
cisto preprican, kako je s tem (jaz tudi ne. upam , da ne kvasim
neumnosti :-) oz. ali ga ima kdo in bi bil pripravljen zbuildat
programcek?
lp, robert ludvik

urska colner pravi: