[LUGOS-SLO] Postarske

Vladimir Batagelj vladimir.batagelj at Uni-Lj.si
Thu Apr 18 23:02:54 CEST 2002

At 09:02 AM 4/19/02 +0200, you wrote:
>"ne-oznaèiti" ali
>"odstrani oznako" morda?

    nasprotno dejanje najpogosteje izrazimo z od-,
    v"casih tudi raz- .
    Glede na
         tag -> zna"cka
         label -> oznaka
     bi sam uporabil besedi  odzna"citi (odstaniti zna"cko) in
     odozna"citi / razozna"citi (odstraniti oznako),

>zna biti nekaj podobnega kot (un)mark - kaj èe prevede¹ enako?

      raznititi, odnititi, razplesti, povrstiti, postrojiti, ...

      Vlado

Vladimir Batagelj, University of Ljubljana, Department of Mathematics
   Jadranska 19, PO Box 2964, 1111 Ljubljana, Slovenia

tel: +386 (0)1 4766 672          e-mail: vladimir.batagelj at uni-lj.si
fax: +386 (0)1 4766 685                  http://vlado.fmf.uni-lj.si/