[LUGOS-SLO] Postarske

Rudi Benkovič rudib at email.si
Fri Apr 19 10:04:53 CEST 2002

Na pet, 19 apr 2002 ob 08:30:45, je Jernej Kovacic napisal-a:

> Pozdravljeni
>
> Ukvarjam se s prevajanjem programa za el. pošto in za nekaj besed si nikakor
>
> ne morem izmisliti primernih prevodov, v kmail.po pa jih ravno tako ne
> najdem:
>
> Mark sem prevajal kot "označiti". Ali je potemtakem "unmark" "ne-označiti"
> ali
> kaj boljšega. V istem programu se pojavi tudi "(un)label messages", za kar
> pa
> priznam, da se mi niti ne sanja, kaj bi lahko bilo. V neprevedenem programu
> [...]

Se pridružujem vprašanju...
 "Select all" -> "Izberi vse"
 "Select none" -> "Izberi nič", "Odznači vse", "Odizberi vse" ?

... plus
 Show/Hide headers -> Pokaži/skrij ... um... zaglavja? Glave? :)

No ja, če se komu da lektorirat...

http://cvs.sourceforge.net/cgi-bin/viewcvs.cgi/jaw/mail/po/sl_SI.po

--

Rudi