[LUGOS-SLO] bc,ad

Jernej Kovacic jkovacic at email.si
Thu Apr 4 06:53:57 CEST 2002

> Imam pa še par fraz pri katerih bi rabil vašo pomoč. če se da:
>

> "Luxembourg Franc"? in "Guadeloupe"? sem gledal na

Luksemburski frank, ki zdaj ze kaksne 3 mesece ne obstaja vec (Euro).
Guadeloupe pa je po mojem v tem primeru karibski otok, ki pripada Franciji.
Brez o-ja pa mislim, da je to spanska razlicica Brezij in posledicno z
dodatkom se kaksne Sante Marie kar priljubljeno krajevno ime v nekdanjih
spanskih kolonijah. Karkoli ze je, v vseh primerih ostane nespremenjeno.

Glede ostalih stvari pa sem bolj mrzel in se lahko kvecjemu spravim k
izumljanju novih besed.
Ze sama beseda button (gumb) sicer pomeni nekaj, na kar se pritiska, bar se
ponavadi zdruzi z besedo, ki stoji zraven (npr. toolbar=orodjarna), v
Konquerorju pa so uvedli tudi letev.

Kaj pa naj bi sploh bila relational numbers?