[LUGOS-SLO] bc,ad

Miha Tomšič miha.tomsic at guest.arnes.si
Thu Apr 4 09:48:30 CEST 2002

	Hojla!

On Wed, 3 Apr 2002, Robert Ludvik wrote:
> "Perspective shadow"?

> "Posterize"?

V Gimpu posterize bistveno zmanjša število barv, ki je uporabljanih v
sliki. Zaenkrat uporabljam izraz "Plakatiziraj", ki mi ni všeč. Verjetno
bom namesto tega uporabil "Plakatne barve".

> "Push Button"?

Če ni "pritisni gumb", bi lahko dodal malo več konteksta? Če gre za
samostalnik, potem gre verjetno za gumbe od katerih je lahko samo en
pritisnjen...

> "Relational Numbers Set"? S to se pogledujem že dalj časa pa mi ne
> gre z jezika :-)

Množica racionalnih števil (števila tipa m/n, kjer m pripada množici
celih števil, n pa množici naravnih števil).

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -