[LUGOS-PROG] CVS, RCS, SVN, Subversion, GNU Arch...

Anze anze at volja.net
Thu Sep 15 17:52:55 CEST 2005

No, hvala vsem se enkrat - ravno se prebijam skozi knjigo o SVN. Ne bi rad
narobe zastavil cesa ze takoj na zacetku... :)

Je pa neka stvar, ki je nisem nasel, ko sem na hitro preletel kazalo -
odvisnost med projekti. Ce imas knjiznico, ki jo sam razvijas, vendar si jo
deli vec projektov, je verjetno najbolje, da jo das v repository kot poseben
projekt? Vendar pa bi bilo lepo, ce bi lahko pri checkout-u dobil ven tudi
vse knjiznice, ki so del projekta. Je to izvedljivo na nivoju repositorija
ali bom moral napisati skripte, ki to pocnejo?
Torej nekaj takega:

MojProjekt1
  /MojaKnjiznica1
  /MojaKnjiznica2

MojProjekt2
  /MojaKnjiznica1

/MojaKnjiznica1

/MojaKnjiznica2

Rad bi, da se pri checkout-u "MojProjekt1" na mojem disku znajdeta tudi
Knjiznica1 in Knjiznica2, in da se popravki, ki jih delam na knjiznicah
(ceprav v sklopu drugega projekta - MojProjekt1), vrnejo v repository.

Kar nekako sumim, da bo odgovor "vsakic moras posebej narediti se checkout
knjiznic, ki jih rabis"... :)

LP!

Anze