[LUGOS-PROG] CVS, RCS, SVN, Subversion, GNU Arch...

Simon Mavsar simon.mavsar at hermes.si
Thu Sep 15 15:31:35 CEST 2005

> Se šališ?  SVN pozna atomarno uskladiščevanje večih datotek hkrati po
> načelu "vse ali nič"; vejitev in označevanje kode se izvajata čisto
> drugače kot v CVS, s kopiranjem mesta; vsaka številka v SVN je hkrati
> časovna oznaka stanja skladišča, ne datoteke, če naštejem samo najbolj
> očitne (beri: ki se jih zdajle spomnim).

Ne salim se... rekel sem da *osebno* (kot end-user, ki ga ne zanima kar je
skatli), ne zaznam razlike. Povdarek je tukaj na mojem subjektivnem mnenju,
glede uporabnosti.

Ceprav vem da je:
* oznacevanje verzij drugacno: cvs - verzija/datoteka, svn -
verzija/repozitorij,
* ter da je tagging/branching drugace izveden: cvs - tag je samo oznaka
stanja v danem trenutku, branch - je dejansko nova veja, medtem ko pri
svn-ju je edina razlika med 'tag'-om in 'branch'-om to da je vsak tag nova
kopija/veja repozitorija v danem trenutku, s to razliko da ce kaj v njo
komitas postane ekvivalent 'branch'-u/veji)

Te najbolj ocitne razlike katere pa so za koncnega uporabnika
transparentne...

> Tudi CVS podpira binarne datoteke, jih pa moraš dodati s "cvs add -kb"
> ali ustrezno dopolniti CVSROOT/cvswrappers za znane pripone datotek.

Nisem rekel da CVS ne podpira binarnih datotek. Rekel sem le da *baje* ima
probleme z njimi. Katere sem tudi izkusil pri svojem delu. (pri sync-anju
repositirijev cez mrezo)

p.s.:
Res pa je oba orodja poznam iz zornega kota uporabnika in le deloma kot
aministratorja/skrbnika, -> od tod izhajajo tudi moje mnenje.

Lp,
Simon

--
	Pozdrav,