[LUGOS-PROG] CVS, RCS, SVN, Subversion, GNU Arch...

Uroš Golja goljau at comcom.si
Fri Sep 16 08:08:29 CEST 2005

Anze wrote:

>Je pa neka stvar, ki je nisem nasel, ko sem na hitro preletel kazalo -
>odvisnost med projekti. Ce imas knjiznico, ki jo sam razvijas, vendar si jo
>deli vec projektov, je verjetno najbolje, da jo das v repository kot poseben
>projekt?

Res je.

>Vendar pa bi bilo lepo, ce bi lahko pri checkout-u dobil ven tudi
>vse knjiznice, ki so del projekta. Je to izvedljivo na nivoju repositorija
>ali bom moral napisati skripte, ki to pocnejo?

Izvedljivo je na nivoju repozitorija. Definiraš module, ki lahko
vsebujejo datoteke, imenike in tudi druge module. V tvojem primeru je
program prvi, knjižnica pa drugi modul. Prvi modul vsebuje drugega.
Lahko da sem zgrešil terminologijo (prihajam iz CVS sveta), vendar sem
prepričan, da SVN deluje enako.

LP,
U.