[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Gregor Berginc gregor.berginc at gmail.com
Thu Jun 16 07:07:05 CEST 2005

On 6/15/05, polz <polz at aufbix.org> wrote:

> Samo iz firbca - kaj je tako grozno narobe s C++ stringi in kaj s
> template-i ?

To tudi mene zanima. Ceprav za stringe obicajno raje uporabim Qt-ov QString
razred se mi zdi STL-ov string dovolj za vsakdanje operacije. Templati pa
predstavljajo zelo uporaben konstrukt, kateremu trenutno zamerim samo to, da
se mora implementacija nahajati v headerju (moje osebno stalisce je, da bi
za vsak razred/template ustvaril header in source datoteko). Ceprav se mi
zdi, da Stroustrup omenja, da se da implemntacijo nekako premakniti iz
headerja, mislim, da GNU-jev prevajalnik tega ne podpira... Se motim (upam,
da se)?

Torej, kaj Java naredi tako zelo prav, kar se tice objektov ?

Dvomim, da je Java (in seveda tudi C#) s stalisca objektnega programiranja
kaj na boljsem kot C++. Vse, kar dela Javo "lepso" (?) je vgrajen GC in
mocnejsa standardna knjiznica, ki ti omogoca, da se lahko igras z lego
kockami...

lp,
Gregor