[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

polz polz at aufbix.org
Wed Jun 15 22:43:57 CEST 2005

> Khm. Ce se ze gres objekte, se jih loti tako, kot je treba - z Javo.
> C++ (vsaj osnovni) ni glede stringov nic boljsi kot C, ima pa cel kup
> neumnosti (template-i tukaj najbolj izstopajo).

Samo iz firbca - kaj je tako grozno narobe s C++ stringi in kaj s template-i ?

C++ovski stringi se mi namrec zdijo kar v redu - ni se ti treba ukvarjati z
velikostjo, vsebujejo lahko znakce, lahko jih primerjas ( "abc" < "ABC",
i.t.d.)...

Tudi template-i se mi zdijo ZELO uporabni in ne vidim, kaj bi bilo z njimi
narobe.

Kolikor sem delal z Javo, se mi zdi, da ima pred C++-om kot edino prednost
precej uporabno standardno knjiznico, kar pa se da hitro popraviti z uporabo
Qt-ja. Ce ga ze res nujno rabis, lahko garbage collection dodas tudi C++.

Opravicujem se, ce tile maili izgledajo, kot da bi hotel zanetiti flamewar,
ceprav ga ne. Dejansko me zanima, kaj je tisto, kar ostale pri C++ moti. Mene
namrec trenutno moti predvsem pomanjkanje nadzora nad tipi ( kar se tega
tice, je Ada zakon ), to, da mi v standardnem C++ manjkajo signali in sloti,
ki jih doda Qt, in dejstvo, da C++ ne mores uporabljati na res majhnih
racunalnickih ( recimo 1K ROM, 128 bytov RAM ).

Torej, kaj Java naredi tako zelo prav, kar se tice objektov ?