[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Anze anze at volja.net
Wed Jun 15 10:12:54 CEST 2005

> C se mi gnusi iz 2 razlogov:
>
> 1. funkcije za delo s stringi v standardni knjiznici
> 2. pomanjkanje polimorfizma (se pravi, da bi lahko imel float dodaj(float);
> float dodaj(int) ).

Z obema tockama se strinjam, se zmeraj pa preprosto ni boljse alternative za
low-level programiranje. Pri prvi tocki si lahko pomagas s kaksno knjiznico
(lahko tudi napises svojo), seveda pa ne mores spremeniti samega jezika. Imas
pa zato (skoraj) popolno kontrolo nad spominom.

> Ce hoces ljudi uciti osnove, je po mojem mnenju prav zato C++ boljsi.

Khm. Ce se ze gres objekte, se jih loti tako, kot je treba - z Javo.
C++ (vsaj osnovni) ni glede stringov nic boljsi kot C, ima pa cel kup
neumnosti (template-i tukaj najbolj izstopajo). Ni nic slabega, ce si poleg
Cja ogledas se C++, prav zelo koristi pa ne (vsaj ne z didakticnega stalisca
- v praksi se C++ se kako uporablja).

Sicer smo pa ze malo zasli... ;)

LP!

Anze