[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Nikola Cavar nikola.cavar at hermes.si
Wed Jun 15 10:10:22 CEST 2005

Ziv,

vse skupaj mi disi na sveto vojno med zagovorniki c-ja in c++ ter jave na
drugi strani ...

Sicer pa, ce ste kdaj delali na kaksnem resnem projektu, ki prekasa milijon
vrstic kode brez komentarjev, boste vedeli da dizajn ostaja isti, orodja,
v tem primeru programski jeziki se pa menjavajo pa naj gre za prevajalnike
ali interpreterje ...

Sem ze videl produkt, kjer so zaceli s shellom in c-jem, presli na c++,
potem uporabljali javo,  perl in vbscript ... V koncni fazi je nepomembno
kaj se uporablja.

Je pa dejstvo, da je mozno v c-ju narediti vse kot v c++ je pa vprasanje ali
je to smiselno in kaj bo pobralo vec casa ... To pac mora vsak sam presoditi.

Nikoli ni bil problem napisati kodo, ki dela ... vecji problem je napisati
kodo, ki jo bo potem lahko tudi vzdrzevati in s cim manj naporov tudi spremeniti.

Dober primer implementacije (ansi c) seznama lahko najdete v spodaj navedeni
knjigi, kjer z uporabo pointerjev na funkcije deluje s cimerkoli.

Andrew Binstock, John Rex: Practical Algorithms for Programmers

Lep pozdrav, nino.

PS: Vsake oci imajo svojega malarja.