[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

polz polz at aufbix.org
Wed Jun 15 09:38:27 CEST 2005

> Modernejsa orodja? Jaz bi rekel: drugacna orodja.
> Tudi C ima se zmeraj svoje (celo zelo pomembno) mesto - kar poskusi v
> Pythonu razvijati neko aplikacijo, ki bo tekla na embedded masinci (in ne,
> vse masince ne podpirajo Jave ;) ).
Nekoc sem videl 1 site, na katerem je bil embedded python. Ne vem, kako azuren
je bil site.

Zanima me, ce se je kdo s tem dejansko ze ukvarjal - torej python na embedded
racunalniku. Predvsem me zanima, ce bi z njim lahko nadomestil npr. busybox
in ce kdo ve (se pravi je to ze pocel), kako se oklesti python distribucijo,
da v njej ostanejo samo moduli, ki jih rabis za svoj program. (sumim sicer,
da bi bilo dovolj, ce bi preprosto pobrisal .py in .pyc file, ampak ne morem
bit siguren, ker se nisem poskusil.

> Sicer pa to ni pomembno - ko znas programirati v enem jeziku, bos znal v
> vseh. Lepota Cja (striktno z didakticnega stalisca ;) ) je v tem, da ne
> skriva programerskih pasti pred tabo, ampak ti jih servira naravnost pod
> nos. Ce v Cju nisi previden in sistematicen, ne prides nikamor.

C se mi gnusi iz 2 razlogov:

1. funkcije za delo s stringi v standardni knjiznici
2. pomanjkanje polimorfizma (se pravi, da bi lahko imel float dodaj(float);
float dodaj(int) ).

Ce hoces ljudi uciti osnove, je po mojem mnenju prav zato C++ boljsi.
Seveda pa se vsak, ki bi kdaj rad "zbasal" glibc na majhen sistem, vprasa,
kaksne gobe so jedli ljudje, ki so locale spravili v standard.

> Sicer pa bolj kot tecaj priporocam, da si zadas kaksen projekt (ali dva) in
> ga resis s pomocjo knjige in potrpezljivih prijateljev. Ko ga koncas, ga
> zacni znova in ga napisi bolje. :)
Se popolnoma strinjam.