[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Anze anze at volja.net
Wed Jun 15 08:51:00 CEST 2005

> Za zacetek priporocam, da si ogledas modernejsa orodja za
> programiranje, kot sta C ali C++. Ni slabo, ce ju dobro poznas, a z
> obema si veliko lazje odzagas vejo, na kateri sedis, kot z jeziki, pri
> katerih racunalnik sam poskrbi za razne zoprne opravke.

Modernejsa orodja? Jaz bi rekel: drugacna orodja.
Tudi C ima se zmeraj svoje (celo zelo pomembno) mesto - kar poskusi v Pythonu
razvijati neko aplikacijo, ki bo tekla na embedded masinci (in ne, vse
masince ne podpirajo Jave ;) ). Pa ce si recimo clovek PHPja, te bo slej ko
prej zamikalo, da bi napisal svoj extension.

Sicer pa to ni pomembno - ko znas programirati v enem jeziku, bos znal v vseh.
Lepota Cja (striktno z didakticnega stalisca ;) ) je v tem, da ne skriva
programerskih pasti pred tabo, ampak ti jih servira naravnost pod nos. Ce v
Cju nisi previden in sistematicen, ne prides nikamor.

Sicer pa bolj kot tecaj priporocam, da si zadas kaksen projekt (ali dva) in ga
resis s pomocjo knjige in potrpezljivih prijateljev. Ko ga koncas, ga zacni
znova in ga napisi bolje. :)

LP!

Anze