[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Jure Koren idiots at gmail.com
Wed Jun 15 08:35:18 CEST 2005

On 6/15/05, Gorjanc Gregor <Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si> wrote:
> Ko je ze jutro tako lepo zaceto z vprasanji na temo programiranja, bom
> se jaz dodal eno, ki me muci nekaj casa. Rad bi se naucil programiranja
> v C-ju, kasneje tudi v C++. Vem, da lahko vzamem knjigo v roke in
> si razbijam glavo nekaj casa. Naceloma so mi zadeve dovolj jasne,
> a sam raje vidim, da mi nekdo za zacetek pomaga. Ali kdo ve kje za kaksen
> dober in kratek tecaj za C/C++? Ravno toliko, da se spravim 'noter', potem
> bo ze slo naprej, ce bom kaj delal. Mogoce tudi privatne instrukcije cez
> poletje ne bi bile cisto mimo, ob razumni ceni seveda.

Za zacetek priporocam, da si ogledas modernejsa orodja za
programiranje, kot sta C ali C++. Ni slabo, ce ju dobro poznas, a z
obema si veliko lazje odzagas vejo, na kateri sedis, kot z jeziki, pri
katerih racunalnik sam poskrbi za razne zoprne opravke.

Na izbiro imas precej orodij, sam imam najraje Python, od "konkurence"
pa kot industrijsko uporabljiva ljudje radi priporocajo Javo ali C#.