[LUGOS-PROG] Kje v SLO lahko clovek najde kaksen dober tecaj za C?

Gorjanc Gregor Gregor.Gorjanc at bfro.uni-lj.si
Wed Jun 15 08:28:01 CEST 2005

Zdravo!

Ko je ze jutro tako lepo zaceto z vprasanji na temo programiranja, bom
se jaz dodal eno, ki me muci nekaj casa. Rad bi se naucil programiranja
v C-ju, kasneje tudi v C++. Vem, da lahko vzamem knjigo v roke in
si razbijam glavo nekaj casa. Naceloma so mi zadeve dovolj jasne,
a sam raje vidim, da mi nekdo za zacetek pomaga. Ali kdo ve kje za kaksen
dober in kratek tecaj za C/C++? Ravno toliko, da se spravim 'noter', potem
bo ze slo naprej, ce bom kaj delal. Mogoce tudi privatne instrukcije cez
poletje ne bi bile cisto mimo, ob razumni ceni seveda.

Lep pozdrav,
    Gregor