PHP in "vgnezdeni" MySQL querry-ji

Simon Striker simon at schtriker.net
Tue Sep 28 14:09:51 CEST 2004

Zivijo!

Delam eno web aplikacijo ki preko PHPja dostopa do MySQL baze.

Sintakticno pravilen (v MySQLu) "vgnezdeni" querry oblike:

insert into potniNalog select max(id)+1, max(stevilka)+1, 'Urska' from potniNalog

moram zaradi nacina poizvedovanja v MySQL bazi preko PHPja (odgovor na
select stavek je potrebno po fetchat-i in nato izbrati zeljeno
vrednost) napisati v dveh delih:

Tako imam dva MySQL querryja. Prvi poizve po stevilki vseh potni nalogov
(da ve, katero stevilko lahko pripise novemu), drugi pa TAKOJ za prvim
v bazo vpise podatke o potnem nalogu.

Zanima me, kaksna je verjetnost, da se med prvim in drugim querryjem
zgodi drugi querry od nekege drugega uporabnika in mi s tem zasede
mesto, po katerem sem prej spraseval in mi tako podre celotno bazo?

In pa: Ali morda obstaja nacin v PHPju, ki bi mi omogocil, da bi tudi
v PHPju spodnji querry izvedel ZGOLJ z enim stavkom?

insert into potniNalog select max(id)+1, max(stevilka)+1, 'Urska' from potniNalog

Za odgovore se vsem ze v naprej lepo zahvaljujem!

Lep pozdrav, Simon

Simon Striker
Rusjanov trg 2
1000 Ljubljana      +38641473856