[LUGOS-PROG] PHP: Kdaj se povezati z MySQL bazo?

Dejan Markic d at blrf.net
Mon Sep 27 18:06:29 CEST 2004

Ojla!

Podatke, za katere ves da jih bos potreboval vecino casa in se z eno sejo ne
spreminjas potem je zapisovanje tega defenitivno hitrejse od SQL querija.
Torej, ko se user prijavi in ves da bos njegovo ime, status, etc ... rabil
skozi celo njegovo sejo, si to pac 'zapomni' v seji, da ne bos teh podatkov
iskal po bazi ob vsakem requestu.

Lp,
Dejan